Bou en Suus op reis

Nog maar een paar uurtjes......

Jawel, daar staan wij nu op de luchthaven van Singapore: pasporten
volgestempeld, heel veel foto's op de externe schijf en ons hoofd vol mooie
herinneringen. Wat een fantastisch mooie trip hebben wij achter de rug!

De afgelopen 5 weken hebben wij een erg relaxte tijd gehad op Bali. Ons
dagelijks leven bestond hier voornamelijk uit: rondrijden op ons motertje,
ontbijten aan het strand, een poging doen tot surfen, golven kijken,
genieten van het mooie landschap (rijstvelden, tempels, stranden), lachen
naar de Balinese bevolking en heel lekker eten bij de plaatselijke warung.

Marieke, Marnix en de kleine Mats zijn ook nog op Bali langsgekomen om
vakantie te vieren. Samen met hun hebben wij een weekje een villa gehuurd op
Lambongan (eilandje voor Bali) en op het vaste land. Een beetje vreemd, maar
toch ook wel weer heel vertrouwd: vrienden uit Nederlandin Bali met baby.

Daarna hebben wij nog heerlijk een weekje gerelaxt.... en nu zijn wij er
weer helemaal klaar voor: weekendjes 'achter de heg' en natuurlijk Huppel,
verlate kraanbezoekjes en housewarmingfeestjes, sollicitaties, verhuizingen,
bbq's, borrels, huwelijken en andere partijtjes. Wij hebben superveel zin om
jullie allemaal weer te zien!

... maar eerst nog even 8 uur doorbrengen op Singapore Airport, voor wij
zondag om 6.30 landen in Amsterdam. De laatste fotosessie zetten wij morgen
online.

Bedankt voor alle leuke reacties en berichten op ons weblog. Wij verwachten onze reismee- site ook in de toekomst nog veel te gebruiken!

Reacties

Reacties

Minke

Hoi Suus, nog even dan ben je weer in Nederland en zal je weer iedere dag naar Zaltbommel afreizen. Zoals je weet zal ik daar dan niet zijn, maar ik wens je heel veel succes bij het weer oppakken van je werkzaamheden! Ik heb een paar mooie projectjes voor je achtergelaten ;) Geniet van jullie laatste vrije dagen in Nederland (de realiteit zal wel weer wennen worden) en ik hoop je nog eens te zien!

groetjes, Minke

cees klomp

welkom terug weer bou in nedrland, hopenlijk tot ziens weer

Tenna

Lieve Bou & Suuz!
Heel veel dank voor dat ik met jullie "mee"mocht reizen op dit waanzinnig avontuur! Bedankt voor de geweldig geschreven verhalen en de prachtige, soms ontroerende bijbehorende foto's! Ik keek altijd reikhalzend uit naar een nieuw mailtje van jullie.... ik zal ze missen! Maar fijn dat jullie weer terugkomen! Welkom thuis! En wellicht tot gauw....... X TH.

Caroline

Hi Bou & Suus,
Welkom thuis!!!!!! Sjonge wat is dat ineens allemaal snel gegaan zeg. Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Wij komen net thuis van een weekje wintersport en zijn klaar voor de grote klus haha! Ik vind het superfijn om jullie weer eens live te zien hoor, maar doe maar even rustig aan. Eerst maar eens acclimatiseren.
Dank voor jullie mooie verhalen en prachtige foto's. Ik (wij, Paul ook!) heb(ben) ervan genoten!
Heel veel liefs!
Caroline

MenS

HA!!!! wat leuk dat jullie er weer zijn!! Wat is dat toch vreemd... Véél aan jullie gedacht de laatste tijd. Wat een aparte gewaarwording moet dat zijn... zo die laatste weken in Bali, énorm genieten maar ook wetende dat jullie vrienden en familie weer bijna in de armen gaan sluiten. En aan de andere kant natuurlijk dat jullie dit geweldige avontuur af gingen sluiten. En nu dan weer thuis! pffff... néém de tijd om ook hier weer te wennen. Wat een heerlijk weertje hebben jullie trouwens mee genomen hahaha. We hopen jullie snel een keer te zien.
Veel liefs en welkom terug!
MenS

Sander Jacob

Beste Bou en Suus,

Mijn naam is Sander Jacob en ik ben een 4e jaars student aan de NHTV in Breda. Ik studeer Internationaal Toerisme en voor mijn eindscriptie schrijf ik over het onderwerp: Wereldreizen.

Ik zou u vriendelijk willen vragen of u voor mij een enquête zou willen invullen. De informatie over mijn onderwerp is namelijk schaars. Het is daarom voor mij erg nuttig om informatie te verkrijgen van een persoon die een wereldreis heeft gemaakt!

Ik dank u bij voorbaat voor de moeite en tijd die u voor mij vrijmaakt!

Met vriendelijke groet,

Sander Jacob
sanderjacob@live.nl


p.s. Gezien de korte periode voor het schrijven van mijn scriptie, zou ik het fijn vinden als u deze enquête (indien mogelijk) binnen een week zou kunnen terug sturen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!