Bou en Suus op reis

Halverwege Turkije

Bizar landschap

Reacties

Reacties

Corieniewienie

Hi Suus,

Je straalt helemaal op deze foto! Goed om te zien. Aan het werkfront nog niks veranderd, dus daar zal ik je dan ook niet mee vermoeien. Na komende week nog een weekje Dordogne, dus ook geen verkeerd uitzicht. The time flies realiseerde ik me vandaag. Voor jou zal het vast een eeuwigheid lijken, maar voor mijn gevoel ben je er binnenkort weer. It's not the same without you! Als je dat maar weet. Ben benieuwd naar je volgende foto's, want het ziet er echt cool uit daar. Enjoy en ik drink nog een slok wijn op mijn Balconia! x Corine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!