Bou en Suus op reis

Zondag I spoedeisende hulp UMC

Na 1,5 jaar voorbereiden lijkt het dan eindelijk zover te zijn... 9 maanden op reis met onze eigen auto.
Afgelopen week hebben wij allebei onze laatste werkdag gehad en nu zou de pret echt moeten beginnen. Het eerste avontuur hebben wij zondag al beleefd, met een tripje naar de spoedeisende hulp van het UMC.

Bou is op zijn laatste werkdag door zijn rug gegaan. Dus toen er na 3 dagen plat op bed geen enkele verbetering in zat, toch maar naar het ziekenhuis. De neuroloog heeft een aantal testen gedaan en verwacht dat het een hernia is. Donderdag mag hij terugkomen voor een MRI en hopelijk hebben wij vrijdag definitief de uitslag. En dan eens goed bedenken wat plan B wordt.

Oftewel een extreem slechte timing... of juist een hele goede. Met een hernia ergens in Iran zitten, is vast ook geen pretje. Zonder baan en zonder huis in NL lijkt voor nu ook best een uitdaging.

Miek

Ik vind het wel gezellig zo met ons viertjes in huis! Van mij mogen jullie zo lang blijven als jullie willen; kan bovendien wel wat extra hulp gebruiken als onze zoon er is, hihi! Nee, hoop dat het morgen allemaal best ok blijkt te zijn en jullie snel op pad kunnen... x

MenS

Hoi Bou en Suus,
en wij maar vertellen dat die laatste werkdag zo geweldig is! Nou, valt dat even tegen zeg. Je kunt het natuurlijk vanuit twee kanten bekijken, van de ene kant gelukkig dat het hier gebeurd en niet in verweggiestan. Maar wel verschrikkelijk balen dat het gebeurd!We hopen in elk geval voor jullie dat de vooruitzichten positief zijn en dat jullie gewoon op avontuur kunnen. We zijn erg benieuwd hoe het ervoor staat, maar neem de tijd! We vonden het in elk geval erg gezellig dat jullie bij ons waren.
Groetjes MenS