Bou en Suus op reis

Vertrek 1 juli!

Bij Bou is inderdaad een hernia geconstateerd, maar het herstel gaat erg goed. Erik (broer en fysiotherapeut)heeft hem oefeningen gegeven, die Bou ook braafelke avond doet. Hij lijkt met de dag strakker, gespierder en breder te worden.

Aangezienik niet echt een ware Florence Nightingaleben (24 uur voor mijn liefje zorgen), maak ik me nog een paar weken nuttigbij Schouten en Nelissen.

Wij wonen alweer een paar weken bij Miek en M'nix en mogen hier blijven tot ons vertrek. Dus dat issuperfijn en erg gezellig! Wij zijn een soort woongroep geworden met z'n vieren (+ baby in de buik van Miek+ 2 katten).

De vertrekdatum staat nu gepland op 1 juli. Wij zijn nog druk bezig met visa. Op dit moment liggen onze paspoorten op de ambassade van Iran. En Pakistan moet weer opnieuw worden aangevraagd, maar telefonisch gaven zij aan'no problem, no problem'.

Bou is deze week naar de garage geweest om de laatste klussen aan de auto te doen.

Jawel, alles gaat de goede kant op!

Ronald

Goed en leuk om te horen.

MenS

Wat een super nieuws! Geniet van de voorbereidingen en als er iets is, laten jullie maar even wat horen!

Groetjes MenS

Barrie & Jer

Hoera! Snik! Jullie gaan nu echt!
Fijn dat de route hier goed op staat ipv onze inferieure atlas haha. Tot zondag voor de laatste bye en zwaai, liefs B&J

Viv

Hey Suus,

Heel veel plezier beide...echt gaaf joh!
Geniet er van!
Zal het verslag eveneens volgen ;)

Ciao gr. Viv