Bou en Suus op reis

Afscheidsfeestje

Jawel, eindelijk is het dan zover.... over een week vertrekken wij richting Zuidoost Azie!

Het lijkt ons een leuk plan om zondagmiddag nog een klein afscheidborreltje te drinken in het park. Dus mocht je zondag tijd en zin hebben om ons gedag te kussen, dan zitten wij vanaf een uurtje of 15.00 in het Griftpark. Wij regeleneen krat bieren voor de rest is hethetmotto'bring - your - own' (gastvrij als wij zijn ;-)).

Wij vertrekken zondagavond richting Maastricht. Daar pakken wij de wagenvoor de eerste keerhelemaal in,wachten wijmet smart op de postbode met het laatste visum endan vertrekken wij 2 juli.... met als eerste stopZwitserland.

Onderweg zijn wij te volgen via deze site. In de rechterkolom kun je je e-mailadres achterlaten, je ontvangt dan eenmailtjezodra wij een update plaatsen.

Wij wensen iedereen hier in Nederland veel geluk, plezier en succes met vakanties, banen, baby's, verhuizingenen andere mooie ontwikkelingen! En zien elkaar volgend jaar weer....

KUS Bou en Suus

Elsemiek

Wat fijn dat jullie wereldse reis nu dan toch echt in zicht komt! Geniet van de laatste voorbereidingen, succes met de wagen volladen en vooral een heerlijke trip toegewenst.
Dikke zoen Elsemiek

Tarita

Hoi, wat gaaf jullie dat jullie je reisplannen echt gaan uitvoeren. Heel veel succes en vooral veel plezier met de laatste voorbereidingsloodjes. Ik ga jullie in iedergeval volgen. Grz, tarita

Femke Noordhoek

He Suzanne,

Heel veel plezier op je mooie reis naar het Verre Oosten. Geniet ervan en neem verhalen mee terug. Het lijkt me leuk je daarna weer eens te zien en spreken!

Groetjes van Femke (S&N)

Willemijn Brinke

Hee Suus!
Ik heb mn emailadres toegevoegd, ben benieuwd naar jullie avonturen!
Heel veel plezier, maak er iets moois van. Heel stoer dat jullie dit gaan doen!!!

Ferry Ponne

Hallo Boudewijn, vergeet niet het E-mail adres toe te sturen van je vriend.

Milène Ponne-Heijmans

Nogmaals een hele fijne reis,het eerste kaarsje brand al,wij zijn benieuwd naar al jullie belevenissen en volgen jullie trouw op de site groeten van tante M.

MenS

Eindelijk is het dan zover! de grote dag is aangebroken.... de eerste uren en zelfs dagen waren ongelooflijk om op reis te zijn, benieuwd hoe jullie dit gaan geleven! Geniet met volle teugen! We blijven jullie volgen.
MenS

Lex en Elly

Heel veel succes en mooie avonturen gewenst!
We komen zelf net terug uit China (wel helemaal verzorgd hoor) en blijven jullie volgen en meeleven.
Groeten uit Hoofddorp.

Diana Mathijsen

Hoi, maak er samen een super reis van en we gaan het volgen.

Kus Diana en Jan.

Oma Heijmans

Hallo Boudewijn en Susanne,hier een kort berichtje van oma Ik wens jullie een fijne reis,ik ben hier bij Ferry en Milene,zij heeft mij jullie site laten zien,ik vind dit hartstikke leuk dat dit allemaal mogelijk is,zij houden mij op de hoogte van jullie reis,ik hoop dat jullie het fijn hebben en veel plezier,groetjes van oma