Bou en Suus op reis

Op zee richting Griekenland

Al varende over de Adriatische zee, hierbij een korte update van ons.

De ochtend na ons afscheidsfeestje (was erg gezellig!) zijn wij vertrokken naar het zuiden. Het inpakken van de wagen kostte toch meer tijd, dus uiteindelijk zijn wij vrijdag 4 juli vertrokken….

Wij hebben wat rondgereden en gecampeerd (nee, nog niet wild) in Duitsland, Zwitserland en Italië. Door ons verlate vertrek zitten wij nu volop in het hoogseizoen…. Oftewel lekker druk, prijzig en veel landgenoten! Het voelt dan ook nog steeds als een 3- weekse vakantie en zijn nog zoekende naar de chill- modus. Maar het begint te komen.

Vandaag om 17.00 de boot naar Griekenland gepakt. Wij camperen hier op het dek (daar zijn speciale plaatsen voor). Morgenmiddag komen wij rond een uurtje of 13.00 aan in Patra. Dan gaan wij eens kijken hoe het met de Grieken gaat.

Wij zetten ook maar meteen een aantal vakantiekiekjes op de site. Als jullie je afvragen wie die blonde chick is, dat is Suus. Te impulsief en te rigoureus naar de kapper geweest. Geen rode lange lokken meer, maar een kittig blond boblinetje…. Godzijdank 9 maanden de tijd om weer lang te laten groeien…

KUS Bou en Suus

PS. Willie, wij drinken zo nog een drankje op jouw verjaardag!

Reacties

Reacties

Jeany

Aha! Al een flink eind onderweg. Ben wel erg benieuwd naar de foto's en de bobline van die blonde chick! x

jeroen

hey reizigers,

de kop eraf !! Op na het vierde land binnen een week, als jullie zo doorgaan dan klop je menig japanse toerist en zijn jullie over een drie maanden al klaar met alle landen die de wereld heeft.
have fun jr

cees klomp

zo dan is het eindelijk begonnen Bou , ik zit momenteel in de wacht bij het UMC vandaar dat ik even lekker de tijd heb om je dagboek te volgen, ik wens jullie heel veel plezier en een behouden trip. Ik blijf je volgen. Zoals je wellicht al weet ben ik weg op Wier en nu voor vast naar de ANW, groetjes Cees

Marieke

Ola!
Ziet er fijn uit zo zeg... Wij hebben al de hele week regen hier. Wordt depri van dat alleen thuis zitten en niets doen. Ben alleen maar aan het slapen, lezen en eten, haha! Verder elke dag 1 taakje zoals de AH, babyspullen kopen, adressen verzamelen of een lunchdate. Van mij mag Junior wel komen... Ben wel klaar met dat gezeul, hihi.
Ik vind jouw haar net als vroeger Sushi! Wel geestig, maar lang was idd mooier...
Had sms gestuurd, maar misschien komen die niet aan?
Heel veel liefs (mis jullie)!
x

Marieke

Word ook een stuk dommer van dat thuis zitten, want zie dat ik 'word' met een -t heb geschreven... Hersenverweking!!!

rob&tedje

jullie zien er relaxed uit...................
gr rob&tedje

Ronald

Heel leuk om te zien. Het genieten gaat jullie goed af. En die auto zo af en in gebruik te zien vind ik lachen. Geniet van elk moment.

kim

Hallo familie,
Nou het ziet er goed uit allemaal!!
Tja ff wennen dat blonde koppie ha,ha.
Wij gaan vannacht weg jammer dat we jullie niet kunnen treffen.
Dus het volgende mailtje komt pas weer over 2 weken.(als jullie geluk hebben)
Jane heeft haar eerste prikjes gekregen even gebleerd maar daarna niks meer van gemerkt(ze is zo zoet).
Hoop dat het vliegen ook goed gaat dat horen jullie nog wel!
Veel reis plezier en tot over 2 weken op de mail.
Dikke kus
Kim en de rest!

Geert

Ha Suuz en Bou,

Nu begrijp ik eindelijk hoe Suuz de laaste jaren gewerkt heeft, ze is blond!

1 en al jalouzie. Geniet ervan, de SN ers gaan jullie volgen en af en toe een berichtje plaatsen.

Veel plezier.

Geert

Rudi

Ha Lieverds, wat een lekker stel met een vette auto! Lijkt me ook helemaal gaaf om met zo'n terrein wagen over die nette wegen in duitsland en zwitserland te rijden, haha. Maar de 4x4, uitrijplaten, vrijloopnaven(!!!!) etc zullen jullie vast nog gaan gebruiken. Potverdikkie gaaf!!!!
Hier het eerste feessie (verjaardag Wil) gehad zonder jullie aanwezigheid. Uiteraard heb ik jullie gemist. Maar dan bedenk ik me gauw dat jullie het hier helemaal niet missen en dat is helemaal prima. Goed om te zien dat Bou ook in de zwitserse bergen gewoon weer de vormen van Suus ziet, hihi. veel plezier en dikke zoen. PS hier alles goed, skinnie weer veilig thuis, guppie groeit goed.

Martine

He,
Ziet er weer net als vroeger uit dat blonde koppie.
Mooi zeg die foto's. Lekker meegenieten met jullie.
Wij zijn net terug van 2 weken kamperen. Heerlijk weer gehad. En Jens vermaakte zich ook prima in de tent. Hij had het een beetje koud 's nachts, maar tussen ons in slapen vond ie ook veel gezelliger!

kus martine

René

Hey Bou en Suus. Zelf net terug van een gewone drieweekse vakantie. Hij gaat goed zo te lezen. Das mooi. Have fun em mocht je nog grieken tegenkomen, misschien zijn jullie al wel verder met dat tempo, doe ze de groeten.
Groet René

Marieke

Ziet er echt heel vet uit: JALOERS!
Ik zit nog steeds in de wacht... Maar rommelt wel onderin de buik, dus wie weet. Hier is het bloedheet...

Nancy Schuurmans

Ha Suus en Bou,
Super leuk om jullie zo te volgen, het ziet er allemaal erg releaxed uit. Houden zo! Ik heb met de family een heerlijke vakantie achter de rug in Spanje, voor het eerst met de kids echt gekampeerd in eigen tent. Is erg goed gegaan. Dit is mijn laatste weekje vakantie en dan volgende week beginnen met mijn nieuw baan, erg spannend maar ik heb er enorm veel zin in.
Succes in Iran!
Groet Nancy

Michiel, Martine en Jens

He lieve Suus,
Van harte gefeliciteerd. Een dikke verjaardagszoen van ons. En een fijne dag!
xx

Geert

Ha Suzanne
Van harte met je 29e verjaardag!!!!. Geniet nog maar ff. 1 april !!!! zien we je gelukkig weer terug.
Je verjaardagskaart ligt alvast op je bureau.
Mooie reisverhalen, genoeg om een boek over te schrijven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!