Bou en Suus op reis

Update vanuit Turkije

Na 10 dagen Griekenland zijn wij nu in Turkije. Wij hebben het heerlijk gehad in Griekenland; vriendelijk mensen, supermooie natuur, geweldige stukjes geschiedenis en stille strandjes.

Het ene moment wakker worden aan een verlaten strandje, een paar uurtjes rijden, een paar uurtjes klimmen en dan slaap je ergens in een berghut. Wij hebben als twee berggeitjes Mount Olympus beklommen. Dat was een goede test voor de rug van Bou, maar die ging fluitend omhoog en de volgende dag weer naar beneden.Suus daarentegen strompelde na 2 dagen nog van de spierpijn.

In Griekenland hebben wij al een klein beetje kunnen wennen aan vreemde tekens en een 'vreemde'taal. Al vinden de Grieken het geweldig als je een poging in het Grieks doet. Hier in Turkije kom je ook zonder een woord Turks in bijzondere situaties terecht. Op zoek naar een slaapplaats informeerden wij bij een Turks gezin naar een camping (met handen en voeten). En voor wij het wisten stonden wij geparkeerd bij de familie in de tuin. Zij spraken geen woord Engels en zelfs de handgebaren waren moeilijk te volgen. Onze daktent was een ware attractie, om beurten gingen zij een kijkje nemen. De volgende ochtend konden wij pas na de cay (thee) vertrekken. Nog geen 150 meter verderop kwamen wij de ene na de andere camping tegen.

Een paar dagen geleden hebben wij Caroline en Tom opgepikt. Zij reizen 3 weken rond in Turkije. Erg gezellig om even met z´n vieren te zijn. De auto fungeert nu als stapelbed op wielen. Zij slapen beneden in de wagen en wij hebben de eerste etage. De afgelopen 2 dagen lekker aan zee gestaan. Nog even de toerist uithangen.Morgen gaan wij weer verder richting het Oosten.

Kim

Hallo luitjes,
Zo te horen vermaken jullie je prima!
Wij vonden Griekenland ook leuk(vooral Rhodos-stad).
Nou ik heb nog 1 week verlof en dan moet ik weer werken.
Je zal van Erik wel al het een en ander gehoord hebben over onze vakantie.
Senna vond de EZEL kaart geweldig(lief van jullie).
Nou tot mails!!!

Dikke kus Kim

Kapi-Tijn

Ziet er goed uit allemaal zeg! Blij dat Bou gewoon de berg opkomt, wel een beetje jammer Suus, dat jij dan strompelend volgt... Leuk dat jullie op de historische vlammende Olympos zijn geweest. En indrukwekkend amfitheater bij Ephese! Efes-pilsjes gedronken...? Vast! Vooruit, een kort nietszeggend bericht van het thuisland: in Utrecht is het benauwd warm, maar toch schijnt de zon niet. Ronduit irritant zeg maar. En in Zaltbommel is iedereen die een beslissende rol heeft met vakantie. Kortom: lekker ruimte om door te werken, haha! Een schip zonder...

Jens

Hi there!
Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Ziet er ontspannen uit, heerlijk genieten zo te zien.
Hier alles prima, weer wat rustiger op het werk en net een lekker weekje vrij gehad. Lekker gezeild in Friesland met super mooi weer!

Geniet lekker daar en goed te horen dat het weer goed gaat met Bou. Liefs Bram & Jens

Jel & Co

Hi Bou & Suus!
Wat een mooie plaatjes! We zijn net terug van een weekje kamperen in Denemarken. Iets minder ruig en iedereen spreekt daar (gelukkig) Engels. Succes met alle hand- en voetgebaren! Liefs Jelle & Corine

Caroline

He Bou & Suus!
Wat heerlijk die verhalen! Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn en volgens mij nu de relax-modus ook wel gevonden hebben ;-). Als ik dit allemaal zo lees gaan we zeeeeker nog een weekje vakantie in het najaar boeken, want doorbuffelen tot het einde van het jaar zonder holiday blijkt nu toch wel lang...
We hebben hier nu eindelijk ook wat heerlijke zomerse dagen gehad. En als echte hollander hebben we dan ook meteen weer te''klagen' want oohh wat is het 'snachts heet! Maar heerlijk wijntjes drinken op het terras en van de zon genieten, superfijn.
Veel plezier en goede reis verder!

Kus,
Caro
PS. ik hoor van Paul ook altijd al dat die Turken zo onwijs gastvrij zijn!